Savaş ŞAHİN

SEO ve Dijital Pazarlama

Mobilya Dekorasyon

Günümüzde insanlar koyu renk mobilya alma refleksi taşımıyor. Rahatlık hissi de önemli bir tercih sebebi. Yapılan araştırmalarda son yıllarda mobilya seçerken açık renklere yöneliş olduğu saptanmış. Bu tercihi belirleyen etken ise evlerin genel olarak dar ve az odalı olması.

Mobilya Dekorasyonu Modelleri bu yıl önceki yıllara nazaran daha düz çizgilere sahip. Daha dar konseptli evler için dizayn edilmiş olan bu tasarımlar modern insanın günlük ihtiyacıyla parelelelik arzediyor.Mobilya Dekorasyonu Modelleri arasında değişik markalara ait örnekleri aşağıda sizler için listeledik.

Eskiyen mobilyaları yenileyenlerle ilk kez mobilya alanlar arasında ciddi farklar var. Yeni evlenenler daha kısa vadeli düşünüyor ve o anki bütçelerine uygun mobilyalara yöneliyor. Yıllar içinde kalite ve kullanım avantajları doğrultusunda bazı sıkıntılar yaşanabiliyor. İkinci kez mobilya alımında ise fiyattan ziyade kalite ve kalıcılığa dikkat ediliyor. Ayrıca mevsimlere göre mobilya satışları da farklı gelişiyor. Mesela, kış aylarında mutfak alıcısı olmuyor. İlkbaharda daha çok tek parça şeklinde satışlar oluyor. Sonbahar evliliklerin daha yoğun olduğu mevsim. Dolayısıyla kalıcı eşyalar bu mevsimde satılıyor. Koltuk takımları ise her mevsimde alıcı bulabiliyor.

DROP A COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir