Geçenlerde Sikayetvar.com üzerinden olympus fotoğraf makinem için şikayette bulunmuştum. Şikayetim aşağıdaki gibi oldu;

3 sene önce 750 TL para ödeyerek aldığım fotoğraf makinesinin merceğinde bir problem belirdi ve yaklaşık 7 aydır kullanamıyorum. Sorunun bataryadan olduğunu düşündüm; fakat bataryayı tamamen doldurmama rağmen mercek kısmı açılmıyor ve fotoğraf çekemiyorum!

Bolu’daki Teknosaya götürdüğümde bana dedikleri şey: “Bu ürünün garantisi doldu bir şey yapamıyoruz.”

İyi de ben müşteri memnuniyeti kavramını araştırdığımda, bir şirket/firma bir ürünü piyasaya sürdükleri zaman ürünün bütün teknik sorunlarıyla garanti süresi bitse bile ilgileneceklerini öğrendim.

Sayın Olympus yetkilisi, ürünümü size gönderip teknik sorununu giderip, fotoğraf makinesini sağlam bir şekilde sizden geri almak istiyorum!

Bana cevap olarak ise,

“0216 586 67 67 nolu olympus arıza kayıt hattını arayarak yardım alabılırsınız.” yazmışlar. İyi de arkadaşım ben nereyi arayacağımı bilmiyor muyum? Herneyse buna rağmen aradım telefonlarını… 13 dk sonrasında ancak bir tane sorumlu(!) müşteri temsilcisine ulaşabildim. Sorunu bildirdim, biz arıza takip belgesi oluşturup adresinizden alacağız dediler. Neyse gelip aldılar makineyi aradan bir kaç gün geçtikten sonra adamlar beni arayıp makinenizin toplamda 170 TL masrafı çıktı dendi. Ulan ne bu yeni makine mi alıyorum arkadaş? 3 sene öncenin makinesi şuan piyasada 100-120 tl iken benim bu makinenin yapılmasına 170 TL vermem size de salakça gelmiyor mu?

Yani işin özü makineyi de alın, hizmetinizle beraber kafanıza çalın! Olympus marka fotoğraf makinesi alacaklar, bana kalırsa almayın. Bu çok ilgili müşteri temsilcileri ve paragöz teknik ekipleri olduğu sürece bunlar aç kalır..!