Savaş ŞAHİN

SEO ve Dijital Pazarlama

Opmar ilgisizliği ve yorumum

17 Şubat 2014 tarihinde Antalya’daki MarkAntalya alışveriş merkezinin içerisinde bulunan Opmar Optik adıyla bilinen bir mağazadan RayBan 3449 59 003/8g serisinde bir güneş gözlüğü almıştım. Ürünü toplamda 2-3 ay kullanıp, 08 Temmuz 2014 tarihinde gözlüğün sol camına bağlı olan vidada problem olduğu için garantisinden faydalanmak için aldığım mağazaya (Opmar’a) götürdüm. İşlemler yapıldı bana verilen “Servis Formu”yla kendilerine teslimini yaptım.

Ürünün garanti süreci içerisinde, 30 gün (Totalde 22-23 iş gününe tekabül etmekte) içerisinde garanti sorununun çözüme kavuşturulacağı söylenmekte. Tüketici haklarına göre ise, bu garanti süresi 20 iş günü olup, ilk 10 gün içerisinde problemin giderilemeyeceği anlaşıldığı takdirde, tüketiciye benzer bir ürünün tahsisinin yapılması gerektiği söylenmekte. Bu durumu Opmar’ın sevgili çalışanlarına söylediğimde bana verilen cevap; “Biz ürünü merkeze gönderdikte, kendileri yurt dışından cam siparişi etti onun gelmesini bekliyoruz.” şeklinde oldu. İyi de kardeşim bundan bana ne? Ben senden açıklama istemiyorum ki, ürünümün ne olduğunu ne zaman bana iade edileceği konusunda bilgi istiyorum. 

Temmuz ayının 8’inde (2014 yılı) garanti süreci için kendilerine teslim ettiğim ürünün şuana kadar üstünden toplam 46 gün, 31 iş günü geçmiş bulunmakta ve halen ürünümün durumu belirsizliğini korumakta. En son (1 hafta önce) kendileriyle iletişime geçtiğimde ürünün Ağustosun son haftası yada Eylül'ün ilk haftası elime geçebileceği söylendi.

Geçen bu süreç içerisinde, gerek ürünü aldığım yer ile gerekse de opmar merkezle iletişime geçmeme rağmen hiçbiri RayBan merkezi kadar anlayışlı olmayıp müşteriyle hiçbir şekilde iletişime geçmeyip, ilgisiz olduklarını gösterdiler.

Durum da bu olunca, an itibariyle Antalya Muratpaşa Tüketici Hakları merkezine uğrayıp gerekli hakkımı yasal yollarla arayacağım…

DROP A COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir