Savaş ŞAHİN

SEO ve Dijital Pazarlama

SEO’ya dair…

Türkiye’de SEO sektörü son günlerde hak ettiği yere gelmeye çalışsa da, bir yerden sonra işin erbabı olan kişileri sıkmaya başladı. Çünkü bu kavram duyuldukça, önüne gelen kişiyle uğraşmaya yönelik bir laf dalaşı oluyor ve bu da zaman kaybı yaratıyor. SEO Uzmanlarının da vakit kaybetme lüksünün olmaması gerektiğini düşününce, uzmanların çoğu zaman vakit kaybettiklerini belirtmek yanlış olmaz sanırım…

Geçmişi olan büyük şirketlerin internet üzerinde etkililiğinin olmaması, şirketleri gün geçtikçe prestij kaybına yöneltiyor. Türk medyası ise SEO’ya hemen hemen hiç değinmeyerek insanların kafalarını gereksiz şeylerle doldurmaya yetiyor artıyor bile…

Uzmanlara hak ettiği değerlerin verilmesi ümidiyle… 🙂

DROP A COMMENT

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir